Wednesday, January 12, 2011

Score-A, HPA, Stormreaders????

wah..dah agak dah isu ni pasti akan meletup jugak.. dan pasti ramai budak2 SNTM tu tunggu masa je untuk hentam diorg nih.. dari hampir 10000 dalam SNTM tu gua yakin 30% daripada tu buat MLM patuh syariah la sgt.. sama ada HPA ataupun score-A ataupun storm readers.. those bullshit MLMers mmg suke kutuk MLM dan promote MLM diorg yang patuh syariah kononnya.. itulah satu2nya cara diorg untuk close sale dirog bile buat table talk..

bagi gua apa ada beza pun.. 1 cari 1,cari2,cari3 atau cri berapa2 je.. last2 gerenti crash juga.. sistem kemana.. belaja kemana.. ayam organik kemana.. gua ingat nak setup bangsal untuk puyuh kuar barang dalam 1500 ekor seminggu gerenti jalan punyenye kalau gua tulis

"puyuh organik.. dari umur satu hari ke 28 hari kami besarkan dengan puyuh kami dengan ayat2 suci al-quran.."

apebende la ayat camtu untuk promote barang sendiri.. sudah2 lah gunakan agama tu..

dan lagi gua seronok aidid muadib pun dah mule berang bile dapat email bgtau diorg ni gune nama de untuk promote MLM patuh syariah kononnya.. gua dah cakap lama dah.. xsilap gua mesti berpunca dari ayat aidid muaddib yang nih..



korang tengok jelah bahagian like aidid muadib tu.. 13 org tu.. kat komen lak 8 org.. pastinya diorg ahli MLM patuh syariah kononnya tuh.. dan bahagian yang xsetuju tu untuk abg sepul dan aidid ahmad tu hanya sorg je.. tu pun gua rasa diorg like masing2 je tuh..haha..

lepas ni mana geng MLM patuh syariah yang baca ni boleh la print screen kat wall page aidid muadib.. pastu print.. dan guna untuk close sale ok.. cam GAMPANG..

entry gua xde input ilmu untuk banteras MLM? apa gua kesah..

3 comments:

  1. org MLM dah marah..kehkehkeh..anon2..

    ReplyDelete
  2. kah..kah..kah... nie geng syok sendiri.. ape da tuan punye bloq.... lagak2 hebat...p... sampah jer matttttttt....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...