Saturday, January 15, 2011

GHA..GHA.. macam kanak2..kehkehkeh..

kehkehkeh...

seronok betul gua dgn anggapan dan minda GHA ni.. gua xpasti sama ada GHA ni sudah bekerja taupun baru mengenal kawan baru di tahun satu mana2 IPTA kat Malaysia nih.. tapi gua rasa lebih kepada sekolah menengah lagi de nih.. xpelah.. gua panggil budak tadika jelah..kehkehkeh..

Adat lah tu.. bile di kutuk, di keji.. sape xmelompat dik oi.. tapi lain macam gua tgk GHA ni punye lompat..mmg betul2 padu de punye lompat..kehkehkeh..

ok lah adik2 SNTM sekalian.. dan buat Melissa lah.. bile baca satu2 blog tuh.. biarlah baca semua.. jgn lah baca satu entry je dik.. tapi semua entry gua pun menghala ke org2 dalam page SNTM tu..kehkehkeh.. buat masa ni lah.. gua pun xtau nak cakap lah.. dulu ada gak respeknye.. tapi baru provok sikit dah melompat.. xpe.. gua lagi suke.. boleh gua tambah2 lagi..kehkehkeh.. meh kite tgk meh..kehkehkeh..


alahai GHA.. jgn lah guna satu ayat je GHA.. boleh sesat nanti.. belajar agama ni kene berguru GHA.. bukan leh tgk dari internet amik ayat pastu olah dan tulis bgtau kat org..



gua paling suka ayat GHA ni.. "Aidid Ahmad kerbau dungu tu guide kn kutuk mengutuk ni sbg munafik...bangang ke apa pengertian munafik pun tk tau."


tang mana gua tulis kutuk mengutuk tu munafik dik oi.. lu baca balik komen2 lu tuh dik.. baca pakai akal..jgn pakai emosi..


Gua cakap bengap xboleh diajar marah.. tu ayat bagi lu sedar dik.. sini gua bagi panjang sikit.. " xkan sebab aku suka tapi aku kutuk lu nak kata aku munafik dik???.. nampak x tanda soal tu dik? guna akal dik.. jgn guna emosi..ingat tu..kehkehkeh..




dan juga ayat nih..


".ini mslh identiti org yg buat blog.dia di pihak mana...anti MLM or pro MLM?klu anti MLM...MLM apa yg dia lawan...klu anti MLM...apa pasal plak blh kutuk ahli SNTM sndr.ini persoalannya yg aku bangkitkan."

sini aku copy paste dari entry aku yang lain.... 

membenci xsemestinya xboleh setuju..
pembangkang xsemestinya xboleh bersetuju..
pencadang xsemestinya xboleh membangkang.
penyokong xsemestinya xboleh membankang. 

apa masalah kalau gua kutuk lu kalau gua dah xsuke cara lu.. dan dah terang2 gua rasa lu xbetul.. "semua org dlam SNTM xboleh tegur ahli SNTM" undang2 hutan GHA..kehkehkeh..
jadi kalau gua penyokong UMNO.. ada Ahli atau menteri UMNO yg makan rasuah.. gua xleh kutuk? gua xleh tegur? dik.. belajar la terima teguran dik.. jgn jadi BENGAP xboleh di ajar..gua buat pasal ragam manusia.. kalau lu mengaku lu beruk..ok.. gua salah masukkan lu dalam blog nih..kehkehkeh..

marshal law aidid ahmad? ayat de same.. sume org yg backup gua la sume lu nak kata ayat sama.. lu ni betul ke manusia ke beruk.. kalau chipanzi tu ada la jugak bijaknye..kehkehkeh..

10 comments:

  1. gila bodoh si gha tu. habis orang dituduhnya orang yang sama. kesian si darth hansac. dia kata Aidid Ahmad tu Darth Hansac. entah apa-apa tah.

    ReplyDelete
  2. GuaHenjut Aje punya lah lama aku berkecimpung dalam SNTM ni, takde sorang pun nak buat aku jadi admin. puas dah aku sumpah seranah orang kiri kanan takde tapis punya, tak jugak aku jadi admin. korang tak kesian kat aku ke?

    ReplyDelete
  3. wah..bukan main korg bile aku kutuk/tegur GHA eh.. xde org tegur senyap pulak korg takut nak tegur..

    ReplyDelete
  4. apsal la post aku ader gak kang lagi berapi dia tduh aku ni kau...._marshal_

    ReplyDelete
  5. hahaha..lakonan terbaik....

    ReplyDelete
  6. komen diri sendiri nye blog..pastu menyamar jadi gha...pastu menyamar jadi kak limah hahahahahahahahahahahahahahhahaha

    ReplyDelete
  7. A AHMAD... golongan bebal pernah aku jumpe... keh..keh..keh...apeee daaaa..... x sedar diri.... p la kat geng MLM ko tu.... kah2..... peeeeeeee la mabok

    ReplyDelete
  8. si gha tu pondan. darth ajak jumpa untuk bertumbuk dia mengelak.

    ReplyDelete
  9. anon2.. kalau komen pakai anonymous xpayah la k..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...